Untung 37% Dalam Masa 50 Hari. Boleh percaya ke?

Hari ni saya nak beritahu satu berita menarik. Salah seorang rakan niaga saya, iaitu seorang Usahawan Internet yang agak terkenal di Malaysia, iaitu saudara Mohd Najib Asaddok baru sahaja bekerjasama dengan seorang pakar pelaburan saham untuk menerbitkan satu panduan khusus tentang saham.

Tujuan beliau adalah untuk memahamkan lebih ramai rakyat Malaysia khususnya orang Melayu dan Bumiputera tentang teknik sebenar menjana kekayaan dengan pelaburan saham.

Jika diperhatikan, ada beberapa instrumen pelaburan yang boleh memberikan pulangan kepada pelabur. Contohnya seperti berikut:
ASB - Sekitar 8% setahun
Tabung Haji - Sekitar 7-8%
Setahun Simpanan Tetap - 3.5% Setahun 
Tetapi pelaburan saham dapat memberikan keuntungan yang lebih lumayan berbanding instrumen pelaburan lain. Saya nak berikan satu contoh satu saham yang dibeli oleh saudara Najib baru-baru ni.

Beliau telah membeli kaunter syarikat UMW Oil & Gas pada harga RM3.00 seunit pada 1 Nov 2013. Minimum saham yang boleh dibeli adalah 100 unit. Maka dia cuma perlu mengeluarkan kos pelaburan RM300 sahaja untuk membeli minimum 100 unit saham itu.

 Baru-baru ini pada 19 Dis 2013 saham UMWOG tadi telah meningkat kepada RM4.11. Maka nilai saham yang dibeli dah menjadi RM411. Keuntungan lebih 37% dalam masa hanya 50 hari. Menarikkan!?

Ada lebih 1000 kaunter di Bursa Malaysia yang dijamin oleh Suruhanjaya Sekuriti dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia boleh korang labur. Yang penting kena ada ILMU dan Mentor yang boleh membimbing anda.

Sebab itulah saudara Najib bersama Mentor beliau baru sahaja melancarkan satu panduan DVD yang dinamakan Momentum Saham. Menariknya ada di kalangan student mereka dah dapat keuntungan di kaunter saham baru-baru ini hanya dalam masa 6 hari!

Dapatkan sekarang untuk harga ‘Early Bird’ yang dah diberikan diskaun khas. Selepas habis 50 unit harganya akan dinaikkan. Klik banner di bawah untuk mendapatkannya sekarang juga.



 Jadilah pelabur bijak!

-----

 P/s: Sesiapa yang dapatkan DVD ni katanya akan dimasukkan ke dalam satu group khas untuk mendapatkan bimbingan terus dari Mentor Saham.

Catat Ulasan

0 Ulasan