Anda ada restoran yang masakannya sedap, tetapi tak ada pelanggan? Ini penyelesaiannya.


Adakah anda juga tergolong dalam kumpulan-kumpulan pemilik kedai yang mempunyai kualiti produk yang terbaik, tetapi tiada orang yang datang menjenguk pun kedai anda tu? Adakah menu masakan di restoran anda itu sungguh sedap, tetapi tak ada sesiapa pun datang untuk memuaskan perut masing-masing di kedai anda? Kalau ada pun... bolehlah 4-5 orang untuk sehari.

Puas hatikah anda bila dalam keadaan begini? Kos sewa kedai dah satu hal. Kos barang-barang lagi, kalau restoran pula... bahan mentah masakan tu pula rosak. Rugi lagi. Anda sukakah keadaan begini? Saya yakin anda tidak akan suka dan pastinya, dalam tempoh sebulan-dua, anda akan lingkup... gulung tikar.

Persoalannya sekarang, adakah bakal pelanggan anda ni tahu yang kedai anda wujud di situ? Mereka tahu tak yang masakan anda tu adalah yang paling sedap kalau dibandingkan dengan kedai-kedai lain? Mereka tahu tak, yang barangan yang anda jual tu kalau rendam celup dalam air 20 kali pun masih tak rosak-rosak? Kalau tak ada sesiapa pun yang tahu selain diri anda dan keluarga anda, maka anda dalam masalah kritikal. Anda sudah tercicir satu perkara yang paling penting untuk menarik bakal pelanggan anda ke kedai anda.

Jadi, apa yang perlu dilakukan untuk menarik pelanggan ke kedai anda? Salah satu cara yang berkesan adalah dengan melakukan promosi. Promosi bagaimanakah yang sesuai dengan kos pemasaran yang anda mampu? Salah satunya adalah meletakkan banner promosi anda di sekeliling bandar anda yang anda rasa ada potensi untuk menarik pelanggan.

Satu lagi masalah... iaitu kos mencetak. Nak mencetak banner bukannya murah. Mahu juga sampai kos beribu-ribu. Bajet pula yang bermasalah.

Apa pun, anda tidak perlu kecewa kerana sahabat saya ni, Illiyin Ahmad ada panduan bagaimana untuk menempah banner dengan jumlah yang banyak, tetapi dengan kos yang paling minima! Bagaimanakah caranya? Kalau nak tahu, boleh ke laman web beliau dengan klik pada banner di bawah.


Apa tunggu lagi? Dapatkan tips-tips dari beliau dan gunakan untuk perniagaan anda! Pasti berkesan dan menjimatkan! Selepas beberapa bulan, anda pasti boleh melihat perkembangan perniagaan anda. Pelanggan datang kalau tak berduyun-duyun pun, sampai tak muat kedai anda nak letak pelanggan anda!

Tak susah. Bertindak sekarang! Klik pada banner di atas dan dapatkan hasilnya sekarang! Kalau anda bertindak pantas, hasil yang anda dapat juga akan jadi pantas! Apa lagi anda mahu? Klik sekarang dan bersedia untuk berjaya!

Catat Ulasan

0 Ulasan